8.6.11

Maaaaaat.....


På snabb resan till Gtb hann vi iaf ta lite mat och fika i Haga
Nästan alla som satt och åt lämnade all sallad kvar..snart vågar man inte äta ute..



Ljuvlig paj! men jag som bara kan äta lite åt gången var redan
propp mätt....men hade jag inte köpt någon till dig hade du ätit upp min sa mannen...!

"så sant så""


Min paj va faktiskt godare!
Rabarber späda och äpplen med choklad sylt....


" Jammie "



Jag är en Buzzador!
Som får prova nya produkter och tjänster..
Berätta för mina vänner
" Ge feedback till tillverkaren"






Just nu är det Decubal handkräm,,ansikts kräm,,
till läpparna och utsatta torra ställen...

Jag ger bort till vänner som sedan ger mig feedback tillbaks
bra eller dåligt..vad man nu tycker om varan
Är du oxå intresserad att bli en buzzador..
skicka din mail till mig så får du en inbjudan
hur lätt som helst



Ha en bra dag!
hoppas det inte åskar i dag..hua mig

Kram på er!!



2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härliga bilder från goa Götet.Bara så gott med paj.Både västerbotten och blåbärspaj.Åååå vad gott.Ha nu en skön onsdag .Kraaam Rita ♥

Änglarna finns sa...

Mmm...så gott det ser ut...!!
Älskar Haga...så mysigt!
Brukar äta en kanelbulle när jag är där...el bulle och bulle...räcker åt flera stycken..hihi.
Är enorma!
Önskar dej en fortsatt härlig kväll!
Kram Annika