13.9.11

Trädet bär frukt...



Äppelträdet!

Jag satte trädet för ett år sedan så jag trodde inte det skulle bära frukt men de gjorde de
med besked....


Kan ni se alla snöre jag har fått binda upp de med..
de stackars grenarna är ju inte så grova utan mer skrangliga..
ska bli spännande att smaka om dom nu inte blåser ner i dag..
värsta stormen här i dag...
Körde ner gossen till bussen i dag..när vi stod där och väntade
va de någon som kikade fram ur buskarna och snabbt tillbaks..sedan tog han mod till sig
och gick över vägen....skogens konung jag såg dom senast i söndags morse..
snart är älg jakten igång och då ser man inte dom mer..kanske ska ge dom en fristad i min lilla ladugård
men dom är så höga så dom kommer nog inte igenom dörren


Den första höst kransen är gjord..sedan går de av bara farten så himla kul
synd bara att hortensian inte håller så länge...




Så vacker färg sååååå....
Jag har haft svårt att kunna kommentera på era sidor så himla jobbigt när man skrivit
och allt försvinner.....
I dag har de inte varit så bra när jag vaknade va febern hög och jag helt slut..
men nu börjar det släppa .....de finns stunder då man inte acceptera sin sjukdom men inte hjälper
det för den finns kvar så troget.....


Jag drömmer mig bort till en strand så varm och skön med solen som smeker min kind..
Åhhhh! där vill jag vara..

Ha en underbar dag alla söta rara!
kram

5 kommentarer:

barbrok sa...

Gud vilken fin krans du gjort!
Kram

Vardag och flärd sa...

En helt underbar hortensiakran! Det finaste jag sett på länge!
Krya på dig!
Kram Eva

Änglarna finns sa...

Underbar krans..såå vacker!!
Krya på dej!!!
Gör precis som du..drömmer mej bort..hade varit underbart med värme..kroppen skulle behöva det!!
Ja ja...nog om det!!
Som sagt..hoppas att du mår bättre..snart!!!
Kram och ha det så gott du kan!!!/Annika

Unknown sa...

Kransen hänger på dörren har inte fått kontakt med henne än hon jobbar ju inte här alla dagar så du vet.
Yster

Anonym sa...

Lika fin krans som alltid,söta du!
Krya på dig!
Kram Lena