18.11.11

**Abstinens**

Jag har inte bloggtorka utan abstinens!
datorn har dragit sin sista suck mina bilder räddades i sista stund...
Har lånat fias dator en stund...
Ska fråga om jag får hyra in mig på en sida hos henne....
men då får nog mina bilder vara kvar på hård disken .... jisses vad mycket bilder jag samlat på mig
men nu kommer jag tyvärr inte åt en enda för ni förstå att jag vet ju inte hur man gör någonting med dessa mojänger kopplar hit och dit

det händer inte så mycket... men förra fredagen fick bästaste vännen lena
med mig på en välbehövd runda dit jag längtat att åka till.. Tyvärr mådde inte syster så bra
så hon stannade hemma men det går fler tåg..

Sävsjö med underbara sockerKlara och på kvällen va vi på mingel till
Baazar som låg i ett stationshus inte det lilla...
Där träffade vi förstås en blogg vän efter att vi kollat in varandra en stund... jag är ju inte bara döv utan blind oxå thihi...kunde inte fatta var jag sett henne förut....jätte kul att träffas igen vi får ha det som tradition att träffas där varje år  thihi..
värt ett besök som heter myyyyyysigt värre...


Sänder massor av styrkekramar till syster
 som just nu behöver det!!

**kramar**
**

4 kommentarer:

Bittan sa...

Socker klara o Bazaar var vi oxå på för ett tag sen.
Kul att möta bloggvänner, tänk att känna igen varann så där bara men de man har mest kontakt med "känner" man ju.
Kan tänka mig att julen på Bazaar är såååå inspirerande, hade gärna tagit en tripp dit igen.

Må så gott
Kram Bittan

Patricia sa...

Aj då, datakrångel är inte kul, min är med på väg att ge sig och är bara 2 år gammal .. =(

Skickar styrke-tankar till syster din med ...

Må så gott!
Kram Patricia

Anonym sa...

Usch då vad tråkigt med datorn och så många förlorade bilder :-(
Vad det nu än är så hoppas det blir bra med din syster.

Kram o ha en fin adventshelg!

Fågel Blå sa...

Vad tråkigt med datorn!
Hoppas det ordnar sej!
Ha en fin Vecka
Kramar Kathrine