7.7.12

syren...


Syrenen är över blommad nu!


Man längtar efter vissa blommor.....
vipps!!! är dom överblommade...
Syren...liljekonvalj..
är dom man sätter ihop med att sommaren är i antågande....




Här fortsätter livet att styras av svärföräldrar
Varje gång jag bestämmer med någon...kan jag räkna med att dom ringer
ang något...
Trodde det skulle lugna sig.....men icke!

svärmor har fått ett boende med vård hon behöver....men allt
som ska skötas runt om får vi ta tag i....

Man får njuta av nue´t och stunden som är just nu...
mannen har semester nu....vi får väl se om vi kommer någonstans i år eller
det bli som förra året...

Det är tur man bor som man gör och känner sig tacksam varje morgon man vaknar
och se allt fint här  ute i skogen...
och som tur är jag nog en hemma människa som gärna gå hemma och pula...





Skulle visa mina fina byxor jag skickade efter...
men allt jag se va visst mina hemska ben thihi!!
här köpte jag dom!...




Surr på er i jordgubbs landet!!
Ha en ljuvlig sommar!

**KRAMILIKRAMEN**
wivi

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Ljuvliga byxor...!!
Ja du..det här, när föräldrar och svärföräldr...förväntar sig att man alltid skall vara där..även om man har planerat någonting annat...
Det är lindrigt sagt..JOBBIGT!!
Hoppas att ni får njuta av sommaren..och kan göra det ni själva vill!!
Kram och ha det gott!!/Annika

Tinis vita hem sa...

Tack för dina ord hos mig! Byxorna ser jättefina ut :)
Ha en skön söndag!
kram Tini

Vita Magasinet sa...

Fina byxor! Jag önskar dig också en fin sommar!

Anonym sa...

Hej vännen! Förstår att du/ni har fullt upp med era nära,vi får hoppas att det snart blir lugnare.
Och att ni får njuta lite utav sommaren oxå. Många kramar till dig och din familj// Lena