11.12.12

Tidnings Butiken......



Jag fick en förfrågan att gå in på sidan och kolla vad jag tycker...
Jag blev glatt överraskad av utbudet, men kanske mest över att de inte bara var
svenska tidningar...så många olika bara på inredning va det över åttiofem olika tidningar..
och för att inte tala om foto tidningarna...
Ja de va en bra sida med så mycket olika tidskrifter man kan drömma om
och priset kan man inte heller klaga över...
Lätt sida att surfa på en stund och så bra om man inte köpt alla sina julklappar
speciellt till den som har allt......

Så kolla runt på sidan ni blir inte besvikna



Kransarna gjorde jag till allhelgonahelgen
nu är mossan gömd under ett täcke av snö....så kransen jag håller på med nu är av granris
inte rkt min grej så jag fick riva upp den nu för den blev för tung..ska prova igen..om en stund
Men idag sätter febern stopp igen...man blir så trött på min följeslagare
får hoppas min läkare kan hitta på något så man kan bli lite normal igen
eller så normal man kan bli när man är som jag thihi!

önskar er alla en skön dag!
kramen på er
wivi



3 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Såå trist att vara sjuk..!1 Jag håller tummarna för att du snart är pigg och kry igen..!!
Skickar en stor värmande..eller kanske svalare Kram..hi hi.../Annika

Blommiga Rutan sa...

Vilka jättefina kransar du gjort! Stackars dig, så tråkigt att dras med feber. Hoppas att du kan få hjälp av läkaren så att du snart blir bättre. Kram Anncathrine

Fiffiga Systrar sa...

Fina kransar! Tråkigt att du är sjuk. krya på dig. kram Emelie och Elin