9.12.13

Jul mys i hembygdsgården...




Liten men naggande god!
 
Liten va den men så myyyysigt..
tända ljus ingen el !
ska inte sticka under stolen att
jag va lite nipprig av elden i eldstäder och på bord
jag älskar tända ljus♥men jag skyr elden!
Jag har nog blivit bränd på bål i mitt förra liv thihi!



 
Tomten var på besök och tomte smyg utanför huset..
saknades inga tomtar om man så säger..
 

Två som sålde stickat..men svårt att fota inne i mörka rum..


 
Äkta godis flickor hade vi...blev lite full i skratt
va dom kallade sig..Tånnö housewifes
Dom har varit mamma lediga och tittat för mycket på tv thihi

 
man kan göra brända mandlar över vedspisen oxå....
Dom va så söta med likadana frisyrer och förkläden

 
 
Inget litet godis bord och så otroligt gott♥
 
 
Ha en bra dag!
♥Va rädda om er♥
 
♥Kram♥
 


4 kommentarer:

Margareta sa...

Hej!
Så mysiga bilder.De små julmarknaderna är nog allra finast.
Jag ser att det var synd att jag missade denna.Men man kan ju inte vara överallt.
Jag var i Apladalen i går em i snön...Där fanns också mycke som var trevligt.
Men Lustfyllt i Habo är ju en klass för sig...det går ända in i själen.
Hoppas du mår någorlunda så här inför julen.Vi försöker att ta det lugnt.

Önskar dig en fin vecka!
Kram Margareta

Änglarna finns sa...

Ser mysigt ut! Är ngt speciellt med just julmarknad, undra om det kan bero på att jag älskar julen!!?
Ha nu en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Black Iris sa...

Åh, vilket julmysigt inlägg med tomte och allt..

Kram Maidi

Black Iris sa...

Åh, vilket julmysigt inlägg med tomte och allt..

Kram Maidi