14.4.11

Påsk vernissage...



*people in focus*

Heter vernissagen som är ett projekt arbete
som dottern och två andra har nu idag..
Är ni intresserade gå in på OnlyFrida

Ni vet som mamma är det liksom vårt jobb att tjata och ligga på
åtminstone om det finn lite slöhet med i bilden..
Tyckte hon kunde göra färdigt bilder ramar och allt annat
runtomkring...men icke hon hade full koll...

I går va jag med i skolan i tre timmar för att skära perspatå
bilder blev skadade och hon blev liksom lite stressad...


Men jag försökte men kunde inte hålla mig...
vad va de´mamma sa!!

Kan säga att allt slutade väl... i går iaf....
*min älskade lilla dotter*

Så när nationella provet va klart skulle dom plocka upp för kvällen..
så jag tro någon hör av sig snart....
tur att man har mamma i sådana situationer.. thihi..

**
**Ha en underbar Dag**
KRAM
**

4 kommentarer:

Gudrun sa...

Så bra att ha en mamma som ställer upp och hjälper till.
Vad gör man inte för sina juveler.

Önskar dig en fin kväll.
Kram

Susanne sa...

kram till dig...

Maria sa...

Hejsan! Hittade din blogg via Prillig. Vilka fina bilder du tar! Har även kikat på din dotterns blogg. Helt ljuvliga bilder där oxå! Hoppas det gick bra på vernissagen! Synd för mig att det är så långt bort, jag hade gärna gått och kikat annars. (Min dotter har samma namn som din, jag har oxå reumatism-Bechterews och jag har oxå en blogg men jag är inte lika duktig på att ta kort;)Välkommen hem till mig o hälsa på!: www.hemmahosloppan.blogspot.com

Ha en bra helg! Kram Maria

Sannas Goda sa...

Vilken söt bild!