25.4.11

Små korta steg....


Jag hittade något i landet som skulle
föreställa ett par stövlar....ha ha..

Jag håller mig nog till rabarberbladen..
de blev liksom lite platt och livlöst...
Jag kanske ställer dom på väg in i skogen..eller..

Snacka om tur med vädret...har varit en sväng och tränings tävlat på
lydnaden på morgonen...och nu är de full fart på familjen.. ute..
crossarna har kommit fram.....  
MEN...

Ingen som vill planera trädgården med mig eller bygga något...:(
Jag får väl slipa av bordet och några stolar när man kan stå ute och damma...

Ha en fortsatt skön dag!


*Kramelikramen på er*

**

7 kommentarer:

Knatten sa...

Men har du tagit mina stövlar???? Gör inget=). Det blev ju fräckt med dom vad du nu ska hitta på vidare med dom.

Ha så gott/Knatten

UlricaA sa...

Tyckte det var coolt med stövlarna, keep on!!!!

Lycka är ~ Onnea on sa...

tycker det blev jätte bra med stövlarna.såna vill jag också ha!!!
~marita~

Fågel Blå sa...

Önskar dej en ny fin vecka!
Kramis KATHRINE

Cathrin sa...

Vad då föreställa??? De var ju jättefina!

Förstår om du inte vill åka cross....inte riktigt det samma som annan hoj.

Ha en skön vecka!

Kram Cathrin

Patricia sa...

Hi hi det var ju roliga stövlar du gått fram .. =)

Ja nog är det härligt väder allt, tråkigt att du inte får någon hjälp i trädgården .. =/

Kram Patricia

Lotta sa...

de vita skorna med knytband är superfina. vackra att bara ställa i hallen som prydnad. Fin blogg du har! Kram Lotta
Titta in till mig me